Jump to content

[Atak] Regulament Admini


Recommended Posts

IMPORTANT!

Inainte de toate, jucatorii ce isi doresc sa fie admini pe serverul ATAK acestia trebuie sa stie ca adminul este o mica

responsabilitate nu un simplu grad cu care te poti juca facand abuz de comenzi intr-un mod inutil si de distractie.

Fiecare admin este obligat sa respecte atat regulamentul jucatorilor cat si cel destinat adminilor scris mai jos,

in caz contrar veti fi sanctionati in conformitate cu regulamentul in vigoare!


1. Nu se folosesc comenzile pe alti admini sub nici o forma (exceptie fac doar gradele de la "Co-Owner" in sus).
2. Adminii nu au dreptul de a impune alte reguli, cele valide sunt doar cele scrise in acest regulament sau regulamentul jucatorilor.
3. Admini au obligatia de a posta banurile date pe forum intr-un ban-list propriu.
4. Daca pe server sunt mai multi admini, decizile se iau prin say_team+@ (chat-ul adminilor) si nu de capul vostru.
5. Comanda amx_say se foloseste doar daca aveti de facut un anunt important.
6. Doar adminii cu grad-urile Fondator si Owner,  au dreptul de a lua hotararea finala in cererile de unban.
7. Harta se schimba in ultimele 5-10 minute ramase.
8. Este interzisa folosirea comenzilor in scopuri de "distractie".
9. Nu aveti voie sa modificati setarile serverului.
10. Toate problemele si conflictele intre admini se rezolva doar si doar pe forum in sectiunea "Staff Only".
11. Doar gradele Fondator-Owner sunt excluse de la obligatia de a avea banlist . 
12. Adminii sunt obligati sa viziteze zilnic forumul.
13. Adminii au obligatia sa isi semneze prezenta zilnic in propriul topic "Prezenta admin".
14. Adminii sunt obligati sa astepte dupa poze (SS)cel putin 5 minute.Pozele le luati pe skype/site upload/facebook/ server
15. DOAR GRADELE OWNER SI FOUNDER AU DREPTUL DE A CERE TEST WARGODS.

16.Adminii au obligatia sa intre zilnic pe serverul de Ts3

17. Adminii au obligatia de a vota serverul zilnic ( vezi topic la  "DISCUTII" )

Important de stiut...
- Deciziile privind suspendarea/pierderea accesului se vor lua de catre Fondator / manager
- Detinatorii isi rezerva dreptul ca periodic sa verifice log-urile de pe server si sa sanctioneze adminii care au abateri de la regulament
- Maririle in grad se obtin pe merit asa ca orice cerere de marire este inutila
Cand folosim comanda de ban?
- Daca jucatorul respectiv face reclama ( ban permanent cu motiv )
- Daca jucatorul foloseste cheat / hack / anti-recoil ( ban permanent cu motiv )
- Daca jucatorul foloseste un limbaj vulgar în mod repetat ( ban 120 cu motiv )
- Daca jucatorul foloseste "retry" dupa GAG si totusi nu mai are GAG atunci actionati cu ban 120 de minute ( motiv: "retry dupa gag" )
Despre joc:
- Nu aveti voie sa jucati cu alt nume decat cel pe care aveti admin
- Nu permiteti altcuiva sa joace cu adminul vostru ( suportati consecintele )
- Trebuie sa folositi un limbaj adecvat gradului avut ( fara injuraturi, reclame si alte cele )
- Cuvantul cheie este iarna. (editat: 18.01.2019)

​- Orice absenta nejustificata si neanuntata printr-o cerere de absenta, mai lunga de 5 zile va fi sanctionata cu downgrade 1 grad. Orice absenta nejustificata si neanuntata printr-o cerere de absenta, mai lunga de 2 saptamani va fi sanctionata cu remove. Anunturile vor fi facute in sectiunea Staff Only.

Sanctiunile aplicabile adminilor sunt:

  • downgrade
  • remove


Fondatorii / Moderatorii sectiunii isi rezerva dreptul de a modifica regulamentul de cate ori considera ca este necesar.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Make sure you read our Terms of Use and Privacy Policy.